Dzisiejszej pięknej nocy udało mi się znaleźć chwilkę czasu i siąść nad najnowszymi Faqami do podręcznika i naszego codexu. Po chwili namysłu stwierdzam, że robi się ciekawie:
1) Po pierwsze ktoś się wykazał przytomnością i naprawiono zapisy z najnowszego updatu. Rydwany już oficjalnie posiadają fleet (yay!).
2) Latające monstrusy mają skyfire... SKYFIRE BABY!!! Dawać mi tych necronów i ich rogale :) Generalnie mając do dyspozycji sporo fruwających paskud zarówno z HQ, jak i Heavy, można naprawdę poszaleć.
3) Spadające monstrusy leżą na ziemi i można je kopać. No i spokojnie można do nich strzelać, znaczy się brak snap shotów jak się wyglebiło. Niewiele to zmienia tak naprawdę, bo liczą się szarże, niemniej...
4) Fateweaver działa tylko na nas - niestety, nici z nieśmiertelnych terminatorów w CSM'ach.
5) Szarża przez teren w oddział zaangażowany w walkę powoduje walkę w normalnej inicjatywie... Czyli fiendy i screamery nie potrzebują granatów aż tak bardzo.
Reszta - kilka ciekwostek, warto poczytać. Generalnie wygląda na to, że GW trochę się za się wzięło i postanowiło dla odmiany zaoferować nam sensowne wsparcie dla swoich produktów. Oby tendencja się utrzymała.
P.S.
Nowy codex prawdopodobnie grudzień/styczeń lub niewiele później.
piątek, 7 września 2012
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz