Póki co rozważam wyprawę na turniej z nowymi danonkami i postanowiłem zgłębić troszkę bardziej zasady.
Z ciekwostek:
1) Herald Tzeentcha zostaje jaki był, bo nie ma zasad nadpisujących go. Efekt? Patrz punkt niżej ;)
2) Screamery mogą po deepie zrobić turbo boost, gdyż odbywa się on w strzelaniu. Efekt? Płastugi spadają, następnie robią 24" gdzie chcą, dostają ulepszony sv (cover), a później popylają 12+2d6 w stronę najbliższych pojazdów ;)
3) Pojazdy po deepie mogą robić flat out, czyli te rydwanki slaaneshowe mogą zrobić 12" ruchu po deepie... I przy obecnych zasadach szwadronu, to mi się coraz bardziej podobają.
4) Pamiętajcie, że macie fear, inv na wszystkim i przerzut istotnych kostek ze względu na fleet.
5) Zapomnijcie o bloodcrusherach ;)
6) Szykujcie się na kolejną porcję rydwanów i innych dobroci, gdyż kolejne updaty/nowy kodeks ponoć w drodze.
7) Tak, CSM nadchodzą i będą wypasieni, warto rozważyć sojusz :)
środa, 8 sierpnia 2012
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz