środa, 8 sierpnia 2012

Ciekwostka ;)

Póki co rozważam wyprawę na turniej z nowymi danonkami i postanowiłem zgłębić troszkę bardziej zasady.

Z ciekwostek:

1) Herald Tzeentcha zostaje jaki był, bo nie ma zasad nadpisujących go. Efekt? Patrz punkt niżej ;)

2) Screamery mogą po deepie zrobić turbo boost, gdyż odbywa się on w strzelaniu. Efekt? Płastugi spadają, następnie robią 24" gdzie chcą, dostają ulepszony sv (cover), a później popylają 12+2d6 w stronę najbliższych pojazdów ;)

3) Pojazdy po deepie mogą robić flat out, czyli te rydwanki slaaneshowe mogą zrobić 12" ruchu po deepie... I przy obecnych zasadach szwadronu, to mi się coraz bardziej podobają.

4) Pamiętajcie, że macie fear, inv na wszystkim i przerzut istotnych kostek ze względu na fleet.

5) Zapomnijcie o bloodcrusherach ;)

6) Szykujcie się na kolejną porcję rydwanów i innych dobroci, gdyż kolejne updaty/nowy kodeks ponoć w drodze.

7) Tak, CSM nadchodzą i będą wypasieni, warto rozważyć sojusz :)

Brak komentarzy: