czwartek, 23 kwietnia 2009

Ustalenia, klaryfikacje...

Udało się w końcu ustalić spójną wersję zasady Changelinga.

Od dziś po ukazanie się FAQu mówiącego inaczej lub innego codexu do armii demonów zasada Glamour of Tzeentch działa tylko na jeden oddział przeciwnika na fazę ostrzału.

Muszę przyznać, że szkoda, bo zasada ta w momencie, gdy dotyczyła wszystkich widocznych oddziałów rzadko kiedy coś robiła, teraz stanie się po prostu bezużyteczna.

1 komentarz:

Emeryt pisze...

nie marudź. 5pkt to nie jakaś kolosalna liczba i pewnie często-gęsto znajdzie się na Changelinga miejsce :)